by Jaanika

20 September 2015

Miks mehed nii lollid on?


  
See küsimus on mind juba nii palju aastaid kummitanud ja ma ei saa sellest aru. Miks on mehed nagu neandertaallased? See pole see, et ma olen mingi ilge egoist ja ülbik ja mõtlen endast jube hästi. Ei ole. Ma olen näinud ka häid mehi, kuid neid tuleb tõsiselt tikutulega taga otsida. 99% meestest oleks nagu alaarenenud. Mitte et nad halvad oleks, vaid nad on nagu mingid kummalised olevused, kes ei sobi siia maailma. Mehed on maailma valitsenud tuhandeid ja tuhandeid aastaid ja vaata kuhu me välja jõudnud oleme. Me oskame ennast suurepäraselt hävitada ja oleme valmis nii ennast kui kogu maailma musta auku õhkima. Milleks? Kas me ei oska tõesti paremini elada? Kas see on parim, mida me suudame ja tahame?

Mulle tundub, et meeste areng jäi seisma kusagil 10 000 aastat enne Kristust ja elu Maal on jätkunud ainult meeste suurte egode najal. Naised on olnud täielikult allasurutud ja piinatud olendid. Samas ma näen, et elu vaikselt muutub ja osad mehed on mõtlemisvõimet juurde saanud. See aga ei tähenda seda, et midagi seepärast veel muutub, sest enamus mehi on ikkagi veel täielikult hirmul muutuste ees.

Ma saan aru, et naised on intuitiivsed olevused ja mehed ratsionaalsed. Aga miks me oleme nii äärmustesse kaldunud? Miks me juba varem aru ei saanud, et maailm ei tööta äärmustega hästi?

Ma tundsin täna õhtul ennast kuidagi väga viltu. Mulle muutub see vabatahtliku teema koguaeg aina arusaadavamaks ja mul on tunne, et ma tulin kusagilt, kus mehed on teistsugused, mitte nagu siin Maal. Pole mingit muud põhjust miks ma meestest lihtsalt aru ei saa. Mul pole nende vastu isegi mingisugust huvi. Neil ei ole minu silmis mingit muud otstarvet kui seemne kandmine. Varem oli mul meeste vasu mingi trots. Tahtsin ISE hakkama saada ja ei tahtnud meeste abi ega midagi sellist. Nüüd on kõik see ära kukkunud ja ma olen suureks kasvanud. Trotsi enam ei ole. Nüüd on lihtsalt arusaamatus, et milleks mehi üldse vaja on. Nagu täiesti suuremas plaanis. Me ei ela enam keskajas, et meil oleks mingit kaitsjat vaja. Mehed ise ongi kõige suurem oht, keda meil karta tuleb. Naised saavad ise kõigega väga ilusasti hakkama. Ainuke asi, mis ainult meeste pärusmaa on, on spermatosoidid. Kui me neid ka katseklaasis kasvataks, siis saaksid naised põhimõtteliselt ise edasi elada.

Mis on siis meeste eesmärk tulevikus? Ma loodan, et mehed leiavad ennast taas, sest praegu on olukord küll päris nutune. Me võiksime ju koos nii head olla ja üksteist toetades saada suurepäraseid elamusi siin maamuna peal. Palju häid muutusi on vaja ja me saame sellega hakkama :)

3 comments:

Unknown said...

Enamasti 100 nõus, ainult kuni vibraatoriga enam suhelda ei viitsi ☺️

Unknown said...

Ma pole küll mees kuid ikkagi on piinlik lugeda kuidas üldistatakse. Jah, on mehi kes tõesti vastavad eelpool jutustatud kirjeldusele kuid kõiki ühe mütsiga lüüa on alatu. 99% on juba üldistus. Kui oled juba eelnevalt seisukohal, et kõik mehed on lollid ja alaarenenud siis ei anna sa ju neile võimalustki.

Unknown said...

Jansa, mis pullid? :D iseseisev saab olla mehe kõrval ka :p