by Jaanika

24 August 2015

Tähenduslikud unenäod


Nägin täna öösel kahte huvitavat unenägu. Ega mul poleks need meelde jäänud, kuid ma tõusin siis üles ja läksin vetsu. Seejärel kirjutasin nad ühe silmaga ja unise peaga paberi peale üles.

Esimene unenägu: Kõhna valgenahaline tüdruk võitis Eurovisiooni lauluvõistluse. Skinny white-skinned girl won Eurovision song contest. Ma ei kujuta ette, miks ma selle lause ingliskeeles kirjutasin üles ärgates. Arusaadavalt on võitja välismaalane ja räägib ingliskeelt ja see Eurovisioon toimub ka ingliskeeles. Ta nimi jäi mind kummitama – Daphnee Reynolds. Kirjapildi ma leiutasin ise, seega ei tea kas see päris õige on, kuid tüdrukul oli hea hääl. Talent. Ja mu meelest Riita Jaup oli ta suur fänn :D Vaatame kas sellel unenäol ka mingit tulevikku on. Panen ta oma telefonimällu ja jään Eurovisooini ootama. Põnev :)

Hahaa, lõin nime Googlisse sisse ja see Daphne Reynolds on ühe mu lemmikfilmi kangelase nimi. Filmiks on “What a girl wants” (2003). Hmm, ma pole seda filmi mõned aastad näinud ja ei kujuta ette, miks see film minu elus peaks praegu tähtsalt kohal olema. Mõtlen selle peale rehitsedes ;)

Tegelikult on Facebookis Daphne Reynolds'e terve hunnik, kuid keegi pole kahe ee'ga. Selle nimega Austraalia maalikunstnik suri 84-aastaselt. Võibolla on hoopis tema kuidagi tähtis? Pole õrna aimuga. Seega jään huviga ootama, mida või keda universum mu ellu saadab :)

Teine unenägu: Campisime kuskil katusel. Virge pani endale millegipärast trussareid jalga. Tal oli kleit või seelik seljas. Ütles, et mina vastutan selle eest, kui tema ainuke pabertaskurätt ära kaob või täis saab. Ütlesin, et sellepärast tulebki alati vähemalt kaks kaasa võtta :D No see unenägu oli selline tavapärane sürr ja sellest ei oska ma midagi arvata. Äkki Virge ise oskab selle koha pealt midagi tarka öelda varsti, hehe :)

Kell kuus mu telefon jälle äratas mind ning läksin päikest vaatama. Tõusis samamoodi nagu eile – punasena mere tagant – kuid täna oli osaliselt pilve taga. Sellegipoolest südant sulatavalt ilus. Mõnus algus toredale päevale :)

Päikesetõus otse Kariibi merest

No comments: