by Jaanika

30 August 2015

Lammas


No näed! Ise olen ka selline suure egoga lammas ja läksin määgides paraadiga kaasa ja leelotasin kaasa ka veel laulda. Kõige tähtsam asi jäi mul selle usalduse õppetunni juures ju mainimata. Ma võtsin ka asja liiga isiklikult, mis näitab ainult seda, et mul on ka veel selle asja kohta palju õppida. Kõik õppetunnid on alati kasulikud KÕIGILE. Minu ego aga arvas, et see oli peamiselt teile, kuid võta näpust. Vitsu mu egole, hehe. Tahtsin seda öelda, et te ründasite küll mind oma süüdistustega, et mina ei hooli teistest ja ei andnud kellelegi teada, mis minuga juhtunud on. Mina olin ainult teie hirmude peegel. Kuid kõige tähtsam selle juures on nüüd see, et te peate oma elu läbi sirvima ja otsima üles selle inimese või lausa need inimesed, kes on teis selle usaldamatuse laine enne välja toonud. Nende inimestega peate rääkima nagu kommunist kommunistiga ja sotid armastavalt selgeks tegema. Alles siis saab teie õppetund läbi. Ja noored emmed, palun laske ohjad natukene lõdvemaks, muidu lähete te oma võsukestega kiiresti nugade peale. Räägin praegu otse omast kogemusest :) Vot selline mõte jooksis mul täna peast läbi, kui randa riisusin.

No comments: