by Jaanika

22 September 2011

Pink slip, 05.09.11.

Tulin just raamatukogust ja läksin autosse, et omale kiirnuudleid teha. Tavaliselt sõidan ma autoga natuke aega ringi, et löök akule liiga hull ei oleks. Seega keerasin süüdet ja panin auto käima. Kuna mu trandulett ei ole just kõige uuemate killast, siis pean teda mõned minutid soojendama, kuni mootor rahulikult käib ning ei popsi enam.

Varbad suruvad vaikselt gaasipedaali, et auto välja ei sureks. Kuigi uksed-aknad on kinni ja raadio käib, kuulen siiski eemalt poiste naeru ja plära. Keeran pead ja näen paremast silmanurgast 4-5 poissi tulemas mu auto poole. Ma ei tee neist välja. Tõmbasin leivakotist ekstra naistele vormitud leiva viilaka välja ja ampsasin sealt tüki. Leivas on küll sada erinevat sorti ivasid sees, mis jäävad hammaste vahele kinni, kuid ikkagi oli teda hea peale päev otsa raamatukogus internetis istumist näsida.

Kui olin juba üle poole leivaviilust kõhtu libistanud, siis jõudis poistekamp mu autoni ja seadis ennast akna all sisse. Vaatasin poole silmaga nende poole, kuid üritasin neist mitte välja teha, sest tülikale kärbsele ei tohi tähelepanu pöörata, et tast lahti saada. Sellest polnud abi, sest poisid olid just ekstra ennast mu auto kõrvale sisse seadnud. Teisel korral jälgisin neid pikemalt. Kolm noort EMO-poissi, näod naerul, seisavad auto kõrval ja neljas istub poekärus rallinägu peas. Üks poistest hoidis käru käepidemest kinni ja oli sõiduks valmis. Jäin neid totaka näoga vaatama. Seejärel tegid nad käruga väikese tiiru ja viipasid mulle, et ma akna lahti teeks. Kuna autol on elektriaknad, siis ma ei viitsinud sellega jamama hakata, vaid tegin hoopis ukse lahti. Noorte värk - jutt tuleb suust välja küll, kuid aru midagi ei saa, sest kõik on puha släng. Ainuke väljend, mis mulle kõrvu jäi, oli "pink slip". Teadsin, et see tähendab midagi, kuid kahjuks polnud mul õrna aimugi mida täpselt. Vaatasin neile otsa ja naersin. Žestikuleerisin sõrmedega ja ütlesin "Shoo!", et nad ära läheks. Tõmbasin ukse kinni ja nosisin muusikat kuulates leiba edasi. Jalg oli jätkuvalt pedaalil ja mootor surises kiiresti. Järsku tuli üks poiss auto nina ja poekäru ette ning tõstis käed ülesse. Luges kõvasti "Kolm, kaks, üks" ja lõi käed hooga alla. Käru lendas hooga minema! Maha jäänud poisid naeravad kõveras, kui vaatavad, kuidas nende sõbrad üle parkimisplatsi tuhisevad ja puude vahele kaovad. Teevad ringi ümber puude ning tulevad vurisedes tagasi. Minagi lagistan naerda. Kui nad autoni jõuavad, siis poiss kärus viipab mulle jälle käega, et ma ukse lahti teeksin. Jälle ma ei saa poolest jutust aru, kuid seekord jõuab mulle kohale, et ta tahab minu käest seda "pink slip'i" saada. Naeran arusaamatuses ja raputan pead. Tõmban ukse kinni.

Umbes viis minutit olen autot soojendanud ja tasuta kino jälginud ning nüüd kõlab mootor ilusasti. Leib on otsas, vesi hakkab keetjas soojaks minema. Poisid on ikka auto kõrval, kuid nad tegelevad oma asjadega. Tõmban rihma peale. Silmanurgast näen, kuidas poisid hoobilt positsioonid sisse võtavad. Ma ei pööra sellele eriti tähelepanu ja mõtlen, et kui ma minema sõidan, siis lehvitan neile. Nii kui ma käigu sisse lükkasin ja kohalt ära võtsin, siis oli käruralli tihedalt mu kõrval. Andsin gaasi ja keerasin nende poole ning lootsin, et nad jumala eest mulle selle käruga sisse ei sõida! Kus sa sellega! Nad võtsid kurvi väga libedalt välja. Tegin suure elegantse kaare, lehvitasin neile ning suundusin väljapääsu poole. Pidin ühest lohukohast üle sõitma ja auto käis sealt müraki läbi. Kuulsin kuidas poisid naeravad. Sõitsin üle "surnud politseiniku" ja keerasin tee peale. Natukese aja pärast olid poisid mu tahavaatepeeglist kadunud.

Sõitsin Richmoni servale ja parkisin ujula ette. "Hot & spicy" nuudleid süües kihistasin ikka veel naerda. Kõik noored polegi päris hukka läinud! Mõned oskavad ikka nalja veel visata. Mis sest, et selleks on mitme sõbra toetust vaja. Peaasi, et tulemus oleks ja et see oleks positiivne.

Kuna mul "pink slip" hommikul ikka veel mõttes mõlkus, siis hommikul raamatukokku jõudes otsustasin välja uurida, mis see tähendab. Hea abimees Wikipedia ütles, et Ameerikas tähendab see auto pabereid, mis tõendavad, et sa oled neljarattalise seaduslik omanik. Alles nüüd sain ma eelmise päeva sündmustest täielikult aru. Igavesed krutskivennad! Oleks nad selle käru legaalsed omanikud olnud, siis ma oleks kihlveo peale isegi mõelnud!

No comments: